PAC1: Dibuixar per mirar. Lliurament parcial

A continuació detallo les diferents imatges del paissatge i objectes triats, així com el dibuix de l’artista GUSTAV KLIMT;

1. Dibuix d’en Gustav Klimt escollit

2. Fotografía del objecte escollit i diferents esbossos;

3. Fotografía del paissatge escollit i diferents esbossos;

Per el moment, he pogut experimentar moltes sensacions que no havia experimentat abans.

No em considero una persona amb prous coneixements o tècniques en l’àmbit del dibuix, concretament. Aquesta activitat m’està soprenents, ja només pel fet de limitar les formes del dibuix. M’ha fet intentar entendre i aprendre a diferenciar diferents, possibles tècniques. Alhora m’ha servit per adonar-me’n, que no em desagrada el dibuix i que se’m dona millor si parlem de línies i textures més suaus, més repetides, amb ombres i diferents línies interposades.

És més versàtil, més expressiu i alhora més realista. Començar diuixant línies sense sentit però amb estructura posicional, i que al final acabin agafant forma i trobant el sentit del retrat. Penso que dona molta més profunditat al dibuix.

Estic motivada per aprofundir en la meva expressió i conèixer mil tècniques més.

Entrada similar